Glad på Spa

Imorgon ska jag vara en riktig liten lyxpotta!
 Min kära gulliga lilla mamma har gett mig och sig själv en härlig minibreak på Yasuragi Hasseludden.



Här ska vi lyxa oss i två dagar och få:

Ansiktsbehandling
Shiatsumassage
Energi massage
Floating
Skrubbar och ompackningar

och gå på bla :

Do in - Yoga liknande tror jag
Japansk Tecermoni
Japanskt bad
Mysig middag med egen kock
Meditation ( ja jag vet att det är flummigt, men jag kan ju alltid sitta och sova..)
Sushiskola

 Spa

Så jag ska smyga runt i en varm mysig morgonrock i 48 timmar, hoppas det är varmt iaf. Så jag inte behöver ha långkalsonger under..det skulle inte vara lika mysigt.

Vi kommer nog att vara en ganska lustig syn jag och mor, vi är lika stora, fast hon är äldre och lite vimsigare.
Vi pratar även lika mycket, så jag tycker riktigt synd om de som på något sätt kommer att bli utsatta för oss. 
Jag tror vi kommer att vara tvungna att springa ut från meditationen för att prata av oss på toaletten en stund. Mamma skulle nog aldrig klara sig en timma utan en rökpaus ändå. Ska bli kul att se hur det här artar sig..

Jag har inte varit så jätteofta på spa tidigare, är en stor förespråkare för att koka ihop mina egna masker och skrubber hemma. Men nu är det upp till test om deras helrenovering av mig kommer att vara bättre än min egen. Köket kommer nog att vara renare iaf..

nåja,men kameran åker med så ni får se!

Jag är avundsjuk på mig själv! Kan man vara det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0