Ja, jag gick ut.. igen



..det var ju trots allt min B-day. Dagen till ära har min kära flatmate Nathan äntligen pallrat sig hit till Sverige. Jag tror att han gillar hela grejen med alla blonda tjejerna och mycket drag på Laroy!

Tidigare på dagen hade jag och min kära pojkvän snörat på oss grillorna och svängt om ett par varv på kungsans isbana. Det roligaste var nog alla små barn som fastnade i pojkvännens famn när han svishade runt på sina hockeyvana griller. Han var barnens räddare! Lovande för framtida planer ;)

Jag däremot försökte mig på isprinsessa, men blev mer och mer röd om nosen för varje sekund. Inte en snygg look!



Därefter blev det råbiff på Tures, såklart!
Middagen blev på Riche och pojkvännen lyckades spilla ett helt glas öl i knät på mig. På min fina Dolce and Gabbana kjol! Killarna på toaletten såg glada ut iallafall när jag stod där inne och försökte torka av så mycket som möjligt. Resten av kvällen luktade jag alkis, men det brydde jag mig inte om för nu är jag 25!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0