Mellandagsrea!

Eftersom jag var ute igår igen, (typiskt) så hängde jag inte på låset som det bordes på mellandagsrean. Jag kom ut först kl 15.00! Usch vad dålig jag är!

Jag sprang först ner till Nathalie Shuterman och blev helt kär i ett par grå Lanvin ballerinas med en stor svart sammetsrosett.Jag har fått en sjuk villhakänsla på Lanvin på senaste tiden.. Men det är ju tyvärr bara 30% den här veckan så jag chansar och väntar på 50 istället!

Istället begav jag mig upp till Åhléns. NK har ju tyvärr ingen mellandagsrea än. Tacka vet jag Harrods!

image30  image31

Jag fyndade en jättesnygg DAY top som kommer att vara grym för layering ovanpå andra toppar eftersom den är lite genomskinlig. Jag hittade även en jättesnygg veckad vippkjol, en ny wonderbra och så köpte jag äntligen en Nuxe gold oil!

Jag har alltid sett den här lilla flaska nere i södra frankrike och Paris, men av någon konstig anledning aldrig slagit till. Den ger ett fantastiskt gyllene skimmer samtidigt som oljan gör huden len som en liten babyrumpa. Jag läste nyss att man kan använda det på  håret också, perfekt för nyår!

Mucho recommended!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0