New Years grooming...



Today is the day..

Dagen då outfiten av alla outfits åker på.
Det ska noppas, smörjas, lackas och sminkas till tusen. Vi tjejer ser aldrig så välgroomade och polerade ut som på nyårsafton.
För mig är det ännu mer så, eftersom nyår även är min och pojkvännens 1 årsdag!
Jag har varit väldigt noggran med att inte yppa ett ord om min nyårs outfit.. och det tänker jag inte göra nu heller. Men däremot kanske jag lägger upp en bild innan jag beger mig iväg ikväll.

Mina knep är

Nuxe guldolja
redken hårinpackning
mjukgörande ansiktsmask
dior nagellack
Garnier dry mist spray tan.. precis lagom mycket välfördelad bränna
individuella lösfransar
glitterögonskugga
en skrubbig svamp
dermalogica everyday peeling

Nu ska jag springa på fältis och inhandla en sistaminutenögonskugga..

Vässa alla pennor, skaka alla nagellack..here we go!
Lycka till my fellow girls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0