Dagens fångst!


                        image7

Igår och idag jobbade jag för Elizabeth Arden. Jag hade den extremt stora turen att de hade hyrt in stjärnornas make up artist Mary Greenwell. Hon mellanlandade i London efter att ha mejkat Elizabeth Hurley i Barcelona igår och skulle vidare till Drottning Rania av Jordanien i helgen. Nice schema!

Eftersom de launchade en ny foundation så svängde en massa beauty editors förbi på bakelser och champagne. Det är inte ofta man får träffa Vogues Anne-Marie Solowij, Harpers Newby Hands samt beauty folk från Cosmo, Marie Claire, Glamour mm.
Jag kan ju säga att jag kände mig smått nervös. Haha.

Men allt gick prima och jag fick en härlig Goodiebag to go inehållande Elizabeth Arden ögon créme, ansiktstvätt, mascara, läppglans, 5 ögonskuggor, 8 hour créme, nya foundationen samt en parfym från Hillary Duff.

369115-5

I love goodiebags.. men vem gör inte det..

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0