Lätt som en Fjäder..

        Feather     Feather


Jag vill ha en oversizad fjäderbroch!  Jag vill kunna flytta den från plagg till plagg och använda den lite som ett signum under vintern. Jag kikade lite på ebay och jag hittade de här.


Free Image Hosting at www.auctiva.com 

Jag kommer att bjuda på den här stora från Ivana Trump collection. Den är ungefär 10 cm lång vilket är perfekt för att sätta på en mössa, kappa, eller väska..

   

Brochen i sterling silver är lite rockigare och skulle passa finfint på min skinnjacka. Den andra är från Butler and Wilson och är mer åt det romatiska hållet.

Vilken tycker du att jag ska bjuda på?


       FeatherFeather

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0