Party Party..

.. Ikväll är det Mels B-day party. Jag älskar Mel, hon är alltid glad och positiv. Har världens coolaste hår och hon klär sig helt sjukt snyggt.



 

Hon ska som jag har nämnt tidigare ha sitt party på baren "Trailer happiness" vilket är ett av mina absoluta favvoställen här i London. Det är funky lounge men har en skön stilren känsla, fantastiska cocktails och supertrevlig personal.

   

Det är en perukfest, verkar vara väldigt inne för tillfället..

Jag tänkte recykla min rosa peruk jag körde på min söta pojkväns födelsedagskräftis. Den är väldig "Nathalie Portman i Closer".

 Jag tror att det blir min svarta D&G kjol, svart body, mörkgröna Miu Miu skor och min svarta lackväska. För att det inte ska bli för mörkt tänkte jag matcha peruken med en illrosa cocktailring.

Jag ska försöka hinna med att slänga upp en bild innan jag går ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0