Under bart..

Jag vet inte om det bara är jag. Men jag är himla inne på korsetter, bodys och allmänna tuttframhävande spets attiraljer.
Allting från klassiskt sensuellt elegant som den här rygglösa bodyn från Asos £45.

  

Andra lite sportigare och ävn billigare varianter av bodys kan du hitta på American Apparel.

  
£14                                                     £18

Själv tycker jag att det är snyggast med spagetti straps eller tubtopp, Långärmat kan bli lite väl ballerina.
Om jag vill slippa badrumskomplikationerna så fungerar oftast en korsett lika bra. Problemet är att det lätt kan bli en liten glipa mellan toppen och kjolen som inte är så snyggt.

   Space & Time corset large view 
Korsett Asos £35            Sass and Bide från Net-a-porter £159              Warehouse £45

Jag lägger helst vikten på kjolen och låter bodyn/corsetten vara mer basic i svart, brunt, mörkgrönt eller vinrött. Men om du har en svart kjol så är den snygga Sass and Bide korsetten perfekt.

Vipp, ballong och minikjolarna är heta för tillfället och även otroligt smickrande. Passar perfekt till!

Silk bubble skirt large viewSilk Tutu Skirt Printed silk skirt large view
3.1 Phillip Lim "Silk bubble skirt", £290, Net-a-porter. Silk tutu shirt, £30, Topshop. Tracy Reese "printed silk skirt", £230, Net-a-porter.   
      
Matcha med killer heels, kuvert väska och en fet cocktail ring. Ready to go!

American apparel  
Asos
Warehouse
Net-a-porter
Topshop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0