Boring girl..

Gooood evening my darlings!

Det blev inget av det faktiskt. Det blev yoga, en kaffe på Starbucks och städning av lägenheten.
Kul va? Jag har verkligen haft ett otroligt underhållande liv de senaste dagarna. Sorry guys..

Jag och pojkvännen försöker planera en resa i sommar, men det är så sjukt svårt att få våra scheman att gå ihop. Vi vill åka till Mallis och bo på lite olika ställen på ön och bara lata oss. Varför måste det vara så mycket jobb för att få en semester?

Imorgon blir det att gå upp tidigt och gå på castingar för Diesel och nåt property company.
Fick precis veta att jag var sjukt nära på att få en Ralph Lauren kampanj, men precis hade förlorat. Det är så typiskt! Hoppas de kommer ihåg mig till nästa gång!

Ibland vill jag inte ens veta vad jag missar. *Suck*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0