Castinguppdatering..

image451
Jag + Glasögon = Sant.
Ignorera uppmärksamhetstörstande pojkvän.


Fredagen

Jepp, jag gick ju på castingen för det här nya sportmärket dagen efter istället. 
Jag känner mig sjukt speciell.
Det visar sig att killen som har startat hela grejen har varit PT till den svenska kungafamiljen, så han är helt såld på Sverige så jag blev kvar längre än planerat och snackade svensk mat och kungligheter. Jag var tvungen att kuta till min nästa casting. 
They better book me now ;)

Dagens andra casting var för Rayners opticians dvs glasögon. Jag kom dit helt svettig efter min lilla springtur. Kläckte några skämt om att de iallafall kommer att komma ihåg "den svettiga modellen". Jag har inga glasögon själv, men jag har alltid varit lite förvånad att jag hittills inte har bokat några glasögonjobb här i London. Men den här gången satt den! De gillade mina nya bilder från DHC,så på torsdag plåtar jag med dem hela dagen. Resultat!
 Sen flyger jag hem till Sverige! Jippi!

Jag har även fått in bokningar för John Lewis och Lacoste idag. Det är otroligt skönt när det är busy!

Men fokus ligger ändå på en underbar långhelg med pojkvännen,vännerna och familjen hemma i Stockholm.

Jag saknar er alla härliga Sverigesvenskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0