Dagens i Sthlm.

image409

Ja bilden är pytteliten, men pojkvännens dator och jag kommer inte så bra överrens.

Cardigan - Zara
Kjol - Charcharel
Linne - James Perse
Jacka - Vintage
Skor - Westwood flört från Office
Fransväska - Vintage
Halsduk - H&M
Handskar - Mango Hamburg
Grå sockor och ullstrumpbyxor- H&M
Armband - miu miu
Solglajjor (syns inte) - Rokit London

Jag har sprungit omkrin på stan idag och jag har lärt mig 2 saker. PUB är grymt och Gina Tricot suger.

Jag hade faktiskt inte varit på PUB sen de ändrade om, men vilken fullträff! Idag rekade jag mest, men det kanske blir en ordetlig shoppingsväng imorgon.

Gina Tricot har jag varit en gång förut och bestämde mig för att ge den butiken en andra chans. Men personalen var så jätteotrevliga mot både mig och andra, så chansen är ganska slim att jag kommer att gå dit igen. Jag tror att det är ödet.

Ikväll ska pojkvännen ta ut mig på middag på hemlig destination. Jättespännande! Sen blir det utgång såklart!

Puss på er alla och ha en trevlig fredagskväll!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0