För pluttig näsa, för kantiga knän..

image432

Det har varit en sommardag!

Har fyllt i ett antal av de här idag. Hade för små bazonkas för La Perlas smak tyvärr, såg för ung ut för Brides och hade för långt hår för Ministry of sound.
Hepp, då är det väl bara DFS kvar att hoppas på. Imorgon kommer jag säkert gå på castingar där de tycker att jag har för stora bröst, ser för gammal ut och har för kort hår. Brukar bli så.
Därför kan man aldrig ta utseendekritik på allvar i den här branchen. Inte i vanliga världen heller för den delen. Alla kommer alltid att tycka olika.

No worries, be Happy! Nån kommer alltid att tycka att du är "The shit"!

Nu ligger jag på balkongen i solen iklädd vita hotpants och ett linne med texten "Dont feed the models" .

Känns topp!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tess, jag tycker iaf att du verkar vara "The shit!", bry dig inte om vad de där nissarna hade att säga om dig, de måste varit blinda hela bunten... ;) xo

2008-04-22 @ 21:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0