Jobb, Sainsburys och Tapas.

Idag har jobbet varit lite knepigt.
 
Jag åkte ner till Brixton, ett inte allt för trevligt område, för castingen för White stuff. Bra casting och bra jobb men superläskiga kvarter. Det blev inte bättre för att det började stor regna och åska. Jag som är Åskrädd!

Efter det skulle jag till sportcastingen, men halvvägs dit ringer agenturen och säger att de inte hinner se några fler idag. Så jag åker till Sainsburys och handlar mat istället. Precis när jag kommer ut med alla mina påsar ringder de och säger att de inte vill se nån annan utom mig. *Suck* Jag kan ju inte åka dit med alla påsarna.
 
Som tur är så tyckte även agenturen att det var klientens fel att jag inte kunde hinna dit, så de får se mig imorgon istället.
Tänk om jag hade behövt åka hela vägen hem med mina påsar och sen tillbaka in till stan, det hade varit jobbigt vill jag lova.
Glad att jag slapp det!



Sen ringer de och undrar om jag vill ha en roll i en Bollywood film. Jag ska dansa indisk dans och bryta på östeuropeiska i 6 veckor.
Tack men nej tack sa jag! Lönen var alldeles för dålig för att missa större delen av sommaren. Plus att jag varken är bra på indisk dans eller att bryta på polska.
Jag kan ju iaf inte klaga på att mitt jobb är långrandigt.

Nu ska jag möta upp Mel, Bailee och Tara för tapas på Northcote rd. Sen blir det nog en sväng till Holy drinker..
En av de mysigaste barerna i området. De har såna där små champagneflaskor som man får på visningar som man kan gå o smutta på.
Perfekt för en tjejkväll



Yummy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0