Mätt som en ...pannkaka!



..Nu är jag galet mätt! pannkakorna blev jättebra.

Jag gjorde för 8 personer och jag, Steffi och Nathan har ätit upp nästa alla. Sen är ju nathan ett bottelöst hål när det kommer till mat.

Av någon anledninga har jag många fler besökare idag än vanligt.

Halloj alla nya! Trevligt att träffas, jag heter Tess. Vad heter ni?

Är det någon busig person som har länkat till mig på senaste kanske?

imorgon har jag ett gäng castingar att avverka. En av dem är för polsk öl. Då måste man åka till Polen. Varför kunde den inte vara för ett Tobago öl, Hawaiiöl eller ett Thaiöl?

Jaja, har aldrig varit i Polen så det skulle väl vara ett äventyr i sig.

Nu ska jag kolla in Holly, Kendra och Bridget i Girls of the playboy mansion. I love! De är så härligt tjejsnurriga och gör så otroligt meningslösa saker hela tiden. Känns bra att titta på när man själv är så skärpt och meningsfull.
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Polen är helt Ok
säger pappa.
Har varit där
tre ggr och kan tänka mig mer
Puss puss

2008-04-04 @ 16:54:29
Postat av: Tess

Haha, hej pappa!
Vad bra, då kanske jag inte borde oroa mig över att behöva åka dit! :D

puss

2008-04-04 @ 19:46:18
URL: http://evert.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0