"One Man Band"

Jag tror att det gick bra på castingarna idag.

Casting directorn för Diesel var svensk, det hjälper alltid att ha en landsman/kvinna på sin sida!
Jag hängde med min modellkompis Kalli hela dagen, hon håller precis på att släppa en singel under sitt artistnamn "One man band". Jag var den första som fick höra den och jag är jätteimpad! Hon har en grym röst den här tjejen. Det är en riktig dancelåt och lär spelas ordentligt ute om ett par månader.


Happy Kalli

Efter våra castingar körde vi en myslunch på Pret a manger. Nice att sitta inomhus och mysa när det regnar. Inte så skönt att gå i ballerinaskor när det regnar. Jag var inte så smart imorse..

Nu sitter jag och snaskar på torkad mango och försöker boka in en spadag i Stockholm i helgen.
Här firar vi ju inte Valborg, så det blir lungt ikväll.

Jag har både roligt glasögonjobb och resa till Sverige att se fram emot!
JIPPI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0