Tråkigt inlägg. Läs bara om du är beredd på att bli uttråkad.

Det här är ett inlägg som jag enbart komponerar ihop för att dra mig in i det sista med att bygga ihop min nya byrå från Argos som blev levererad i måndags.
 Jag vill ha den färdig, men jag vill inte göra "The dirty work" så att säga.
Undrar om jag kan muta Steffi att göra det för en tia?

Blääää, vill inte! Men jag måste. Jag har ju t.o.m en hammare nu!
Nu kan jag inte komma på något mer att skriva, så nu måste jag nog ta tag i det. Om jag inte lägger i en tvätt först. Ja, det kan jag göra!

Ursäkta det otroligt tråkiga inlägget!


Manhattan 5 Wide 2 Narrow Drawer Chest - Maple.

Kommentarer
Postat av: Milla N.

Inte alls tråkigt, snarare nödvändigt ;)

Hur är leveransen från Argos? Hur länge fick du vänta? Är själv lite sugen på att köpa därifrån och har suttit och bläddrat igenom den jääääättestjocka katalogen, men vill inte vänta för länge på prylarna [otålig].

//Milla N.

2008-04-03 @ 11:29:44
Postat av: Tess

Hej Milla!

Vet du vad, jag måste säga att den här gången kom den första varan efter 4 dagar och den andra veckan efter. Men förra gången jag beställde tog det 2 månader!! Det beror helt på vad de har på lager.
Det sägs även att ju trevligare du är när du pratar med dem, desto snabbare kommer varan.
Vet inte om det funkar dock.
Kom också ihåg att mäta upp allt, för grejerna ser större ut än vad de egentligen är. (Möbler och så..)

Lycka till med ditt Argosande!

kram Tess

2008-04-03 @ 20:25:42
URL: http://evert.webblogg.se
Postat av: Milla N.

Haha. Verkar som att det varierar med andra ord? Tycker annars att det verkar så himla praktiskt. Har inte bil och hemleverans är därför det enda alternativet. Och även om Argos inte har så superfina prylar så har de iallafall ALLT. =)

Jättefina bilder i Stuff, såg att tidningen kommit ut och kom då ihåg att jag läst om det på din blogg!

//Milla

2008-04-04 @ 11:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0