Dagens



Klänning - Gammal från Oasis
Skärp - H&M
Kofta - TK Maxx
Ballerina - Aldo
Solglasögon - Lanvin
Armband - Mammas hengjorda, Miu miu och ett från Kapstaden.

I morse när jag vaknade så lät det som om jag hade en tvättmaskin i huvudet. Det brummar jättestarkt med en dov ton. Saken är den att jag har haft problem med att jag har fått lock för vänster öra under flera månader. Det slår lock nästan en gång om dagen och håller i sig i flera timmar. Eftersom jag är lite doktorsrädd så har jag inte tagit tag i det hela utan gått omkring och lidit. Men nu har det gått för långt. Jag kan inte ens höra vad jag tänker!

Just nu ligger jag och väntar på att pojkvännen ska sluta jobbet så att han kan följa med lilla mig till öron-näsa-hals akuten. Jag hoppas verkligen att de kan göra något åt den här jobbiga lilla motorn i min skalle.

Hela dagen har jag försökt vara på högljudda ställen så att jag skulle slippa höra otyget. Jag har hittils varit på Créme, Tures, diverse butiker och hängt med Mamma och hundarna på stan. Jag försökte prata med mina stackars bokare på agenturen men eftersom jag har befunnit mig på högljudda ställen med enbart ett stackars litet fungerande öra så har våra samtal inte varit så givande.

Ett ställe jag kikade in på var Afroart och där hittade jag de här söta armbanden för 100 kr



De är precis lagom små för min handled!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0