Just another day..

Igår
  • Gick jag upp 05.00
  • Blev jag friad till av en taxichafför, jag avböjde vänligt men bestämt
  • Bar jag de mest underbara Aquascutum, Burberry, Twenty8Twelwe, Alberta Feretti klänningarna och de snyggaste Louboutinsen, Manolos, Burberry, Etro och YSL skorna. Detta med smycken och väskor i samma kalbier gjorde gårdagen till min bästa modedag någonsin. Jag provade ALLT vär duktiga stylist hade kallat in och min gud vad jag vill ha varenda plagg!
  • Blev jag attakerad i en trappupgång av en man i cashmere och världens snyggaste kostym, hands down. Som tur är bara för en bild.
  • Sprang jag upp för en trappa i klädd en lång svart Temperly aftonklänning
  • Hade jag en Catfight med Grace på waterloo bridge. Riktig med hårdragning, bitchslaps och utspärrade klor. Vi hade en publik på ungefär 200 personer.
Men bilderna kommer att bli otroliga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0