Lat måndag

ÅÅÅ, vad skönt det är att vara ledig första dagen efter man kommer hem så här.

Inte för att jag har varit duktig och packat upp eller tvättat. Jag smet till TK Maxx med Bailee istället. Det blev en vit herrskjorta, pojkvännen ville ha kvar sin, nya underlägg till matbordet, En Puma topp till yogan och en liten fransk ordbok.

 

Efter blev det lunch på Bananaleaf. Jag och mina flatmates Cissi och Becka åt jämt där när vi bodde i området. Typ 2 ggr om dagen, men de HAR den godaste färskpressade äppeljuicen.

I morgon börjar mina franska lektioner jag får av jobbet. Jag ska kunna prata flytande innan september, hur nu det ska gå till. Jag pluggade visserligen franska i skolan och har spenderat min fair share nere på Rivieran, men det här blir en utmaning. En kul sådan!
Je suis un crotte de chien.. ;)

Nu har jag mina två kompisar som ska underhålla mig till min yoga börjar.


Dax att planera höstens inköp. Det är en spännande tid för mode..

Jag är så himla glad att Vogue äntligen använde en "red head".
 Karen Elson har en annorlunda sval skönhet. Hon har visserligen varit med på Vogues omslag förut 2002, men då med en hel grupp modeller.
I branchen är det allmänt känt att tidningar väldigt sällan sätter rödhåriga på sina omslag, för att de anser att de upplagorna säljer sämre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0