Hot pink

Nej, jag har ingen tur alls när det kommer till mellandagsrean, förutom kappan då.

Jag är ute efter skor, cashmeretröjor och mössor, gärna något i knallrosa.
Men de sakerna jag gillar är antingen inte nedsatta alls eller i fel storlek, så jag gav upp och fikade på Mocco med Camilla istället.
Maten på Mocco faller inte riktigt mig i smaken så vi förflyttade oss ner till Créme, och deras härliga chevrechaud sallad, för lunch.
Jag undrar dock om det är den stora cafédagen idag? Jag har aldrig sett så många människor sugna på att fika tidigare. Det såldes chailatte och chokladbollar i massor. Inga till mig dock för jag älskar Moccos Yogi té gjord på varm mjölk. Testa den ni!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0