Min blogglista




Jag vet inte hur det är med era bloggfavoriter, men jag lägger mina i favoritordning och flyttar runt dem när de har blivit bättre eller sämre. Så här ser min blogglista ut just nu.

  1. Linn
  2. Sofis Snapshots
  3. Elin Kling
  4. Sophie and the city
  5. Hotspot
  6. Ebba Vecko Revyn
  7. Alexandras Favoriter (NY)
  8. Lina Modette (NY)
  9. Fahrman Jr
  10. Sophies Fashion
  11. Emmamaria
  12. Louise Bratt -Peka med hela handen
  13. Knivlisa
  14. Elise.Elise.Elise
  15. Elinore Modette
  16. Fashion Flash
  17. Merkovsky (NY)
  18. Jak & Jil
  19. Bloggkommentatorerna
  20. Stureplans vackraste
Lite hardcore modeläsning i början, sen kommer lite gammal hederlig humor blandat med lite nya tjejer som än så länge bara ligger på listan på prov.
Jak & Jil är egentligen min favvoblogg i hela världen, därför spar jag den till sist av modebloggarna. Efter plockar jag upp om nåt kul har hänt i resten av bloggvärlden hos bloggkommentatorerna och sist men inte minst en dos humor hos Stureplans vackraste.

En mycket dynamisk blogglista enligt mig själv!


Kommentarer
Postat av: knivlisa

Hej! Och tack för det!!

2008-12-18 @ 12:56:24
URL: http://knivlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0