Ni glömmer väl inte bort

...tävlingen?

Vinn franska Vogues beryktade kalender!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Tess

Jag ska till London på torsdag, läste någonstans att märkesbutikerna rear ut i London just nu. Stämmer det?



Har du några bra shoppingtips annars? :)

Kram

2008-12-02 @ 13:55:17
Postat av: Tess

Hej Maria! Jag vet att det är mycket reor på stan just nu, men jag vet inte hur det står till med märkesbutikerna just. däremot verkar det vara en faslig massa sample sales just nu. Jag kan lägga upp en del inbjudningar på bloggen åt dig om du vill.



jag ska ner på stan på en casting nu så jag kan ju ta och titta efter om jag ser något på sloane street.

kram / Tess

2008-12-02 @ 13:59:40
URL: http://evert.webblogg.se/
Postat av: Tess

Jag såg inte någon jättrea nånstans idag, men jag hann inte ner till sloane st tyvärr. Däremot vet jag att selfridges har rea och att flera butiker har tagit bort VAT på priset. kram / Tess

2008-12-02 @ 18:13:24
URL: http://evert.webblogg.se/
Postat av: Maria

Såg det som du hade postat; Vad gullig du är! TACK!

2008-12-02 @ 21:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0