Ok

Andra dagen feberfri. Nu börjar jag ju faktiskt bli människa igen!
Jag har kört på både ansiktsmasker och BUS nu så att jag ska se lite friskare ut. Eftersom jag har sovit typ 17 timmar om dygnet så har jag nog aldrig sett så utvilad ut som nu. Inte en endaste liten ring under ögat, bara en massa kritvit hud. (Därav BUSen).

Men nu kommer alla sakerna jag måste ta i tu med.

  • Vi har inget julpynt i lägenheten ALLS! Måste fixas. Det blir ingen gran det här året eftersom vi för tillfället hyr lägehet av en vän medan vi letar efter en bra att köpa. Men lite granris, apelsiner med nejlikor och annats smått och gott klarar jag mig inte utan.
  • Pepparkak - och lussebullsbak. Jag har velat baka i en evighet! Men det och sjukdom passar inte så bra ihop. En bacillkaka någon?
  • JULKLAPPAR! Jag har bara köpt 2 st hittils och det är mindre än en vecka kvar. What to do?
  • Fira min födelsedag med familjen, det har liksom inte hunnits ännu. 
  • Träffa vänner, umgås och ha kul! Jag var så förgrymmad att jag inte kunde gå på tjejdrinken på Le bon palais igår. Men jag vågade inte utmana ödet.
Jag tror jag ska börja med att bylsa på mig en massa kläder och dra mig ner till Ica och köpa alla ingridienser för mina bak samt lite apelsiner och nejlikor. Så har jag gjort något vettigt idag iaf.

Vad ska ni göra?


Jak&Jil hade fångat Jane Birkin på bild under Paris fashionweek, med Birkinbagen i högsta hugg såklart. Hon är the shit!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag var nere i affären och köpte grejerna vi behövde för att baka fler lussekatter.. Så i kassan bad jag om två saffrans påsar också så när alla varor är inslagna börjar kassören leta efter saffranet och det visar sig att det är slut.. så där står jag med alla grejerna utom saffarn ( typ det viktigaste) Men jag orkade inte krångla så jag betalade och bar hem mina grejer men inga lussekatter får jag..=(

2008-12-18 @ 19:34:48
Postat av: Matilda

det var jag som skrev nyss..

2008-12-18 @ 19:35:29
URL: http://ombytlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0