*SUCK*

Jag är så himla dålig på att vara sjuk. Jag gillar inte att ligga still och inte göra nåt.

Jag får panik, men när jag är så jättesjuk som jag har varit de senaste dagarna så är jag för svag för att bli rastlös. Men då kommer den välmenande pojkvännen med ipren och vips så blir jag bättre och rastlösheten kommer tillbaka. Hur ska jag tvinga mig själv att ligga ner när jag känner mig så mycket bättre? Speciellt eftersom jag vet att jag kommer att ligga på soffan och dö om ett par timmar igen. Då vill man ju liksom ta tillvara på "frisktiden". Fast det är ju fel förstås, för jag bara lurar min kropp att jag mår bättre, därför är det bättre för mig att inte ta ipren alls.
Om jag inte mår lite bättre sanrt kommer jag att bli tvungen att åka till doktorn. Jag som hatar att äta penicillin!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0