Alla hjärtans..


Om du är singel på alla hjärtans dag, åk absolut inte till London. Jag har visserligen pojkvännen, men det räknas liksom inte riktigt när vi spenderar the day of lööv i olika länder.
 
Här blir alla stackare bombarderade med alla hjärtans dag. Köp choklad, rosor, juveler, hotellnätter, resor, bilar m.m. till din flickvän så långt ögat kan nå. Det är tusan värre än julafton! Idag måste vara världens sämsta dag att vara olyckligt kär eller nydumpad.

I Sverige är hysterin verkligen inte lika stor. Här ringer alla tjejerna varanda och planerar flera dagar i förväg vad man ska ha på sig och vad som ska göras på alla hjärtans. Och om man som jag svarar "inget särskilt" så får man medlidandeljud och erbjudanden om att vara femte hjul på nån middag. Det eller "..min pojkväns kompis kusin är också ensam ikväll, ni kanske borde gå på en dejt. Han är söt." Hallå, jag HAR pojkvän. Han är bara inte här!!" Men det gills visst inte.
Det hjälper inte att lillesyrran med pojkvän ska spendera kvällen och natten här. Femte hjul i sitt eget hus!

Så av någon anledning så känner jag mig som en av de som
1. nydumpad
2. olyckligt kär
3. kan inte få en dejt..

Jag är förkyld också så jags kanske bara köper ett stort berg choklad och spenderar dagen i sängen.
Det är ju trots allt världens bästa dag för att tycka synd om sig själv..

Kommentarer
Postat av: Kristian

Jag älskar dig min älskling!!

2008-02-14 @ 18:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0