Bakis..

..ska jag aldrig vara när jag åker skidor igen. Jag var så seg att jag inte ens blev höjdrädd på de röda backarn som jag alltid blir annars. Vi spenderade halva dagen solandes och lunchandes istället. Latmaskar är vi!

Imorgon blir det sista skiddagen och jag har bestämt mig för att komma över min svindel. Jag fryser helt enkelt i mitten av backen och börjar grina. Väldigt charmigt för pojkvännen!  Detta har hittils hänt 2 ggr vilket är förvånandsvärt lite. Jag kommer inte ihåg att jag var rädd för något alls när jag var liten. Det är när man blir äldre och förstår att det finns en viss fara med skidåkning som man utvecklar sina rädslor. Mer eller mindre rationella, jag tror helt enkelt att jag ska ramla av alperna och dö. Mycket vettigt!

Fr.o.m söndag så är jag tillbaka i mina gamla bloggartag och då får ni lite fler uppdateringar.

puss på er!

image213

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0