Blogs to die for

Mina favoritbloggar just nu är:

Sophie and the City - Hur kul som helst av Sophie om att läsa mode i New York

En annan del av Stureplan - Anna Hibbs om allt och inget.

Hotspot - Karolina Skande om mode och trender.

Stylebubble - Susies modeblogg var den först bloggen jag verkligen började följa. Oslagbar!

Faded Youth - Bästa sättet att hålla koll på kändisarna. ja och så Perez såklart..

Fashionologie - Lite mer intelligent och djupgående modeblogg. En stor inspirationskälla för mig.

Shopoholychic - Den här tjejen har koll på allt från kläder till möbler. Jag satte mig faktiskt och sträckläste hela bloggen när jag först hittade den. Urbra!

Kingdom of style - Allt coolt en blogg kan handla om. Flera tjejer skriver den så det är nya stilar och ny inspiration hela tiden.

Almah - Gullig, ambitiös och duktig tjej. Bara 15 år!! Evert gillar Almah!

F.ö köpte jag Anna Hibbs igår på facebook (friends for sale). Så nu äger jag en av mina favoritbloggare. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0