Boobies!

image203
Från igår..

Ja, jag gick och plåtade min enda BH för dagen. Lustigt nog var det en "första" BH så de sa till mig att se ut som 14 år. Hm.. jag är 25 och gör reklam för första bhn?! Ska jag bli smickrad eller helt enkelt inse att jag behöver ett boobjob?Jag gjorde allt för att se ung och oskyldig ut och det funkade bra med mindre make up och så. Men så särskilt sexig kände jag mig inte. Föredrar att spela min egen ålder faktiskt.
Jag skulle aldrig vilja vara 14 igen. Usch, jag hade inte ens bröst då!

Jag sprang förbi Blacks och köpte ett par Peak Perfomance skidbyxor. Jag kommer aldrig att hitta ett par som ser ut som jag vill ha dem så jag köpte det närmaste möjliga. Lustigt att Peak är svenskt. Patriot även i backen!
Sen köpte jag ett chockrosa underställ. Ja lite kul ska man väl få ha iallafall. Även om det är bara jag och pojkvännen som kommer att få se det.

Jag sitter här i en nystädad lägenhet och väntar på att han ska landa så jag kan åka och möta honom.
Sen blir det nog en takeaway kines och en flaska skumpa framför en mysig film.

jag längtar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0