Dagen outfit, om jag var rik och känd.

Nä, nu hände det jag var rädd för. Mitt kamerabatteri tog slut! Och jag som inte ens har med mig laddaren.

Det ser faktiskt ut som om jag stannar här till på lördag, så stora hundögonen ska på så kanske jag kan tigga till mig pojkvännens kamera.. Hoppas, hoppas.

Jag som hade på mig min nya Ella Moss topp/klänning. Jaja, ni får väl se den vid ett senare tillfälle.
Istället får ni se min favoritklänning från Oscarsgalan.


Penelope Cruz i en underbar Chanel Couture klänning som Karl Lagerfeld har sytt upp just för det här tillfället.
Jag älskar urringningen med fjädrarna. Känns väldigt rätt just nu.

Själv skulle jag vilja ha en svart cocktail variant av den här som slutar ovanför knät. Hoppas Kalle L tänker i samma banor. Gud vad snyggt.

Vilken klänning är din favorit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0