Godis och hattar!

Ja, jag hade rätt. Det var inte så särskilt privat i cafét på Topshop. Men det hindrade mig inte från att byta om och strutta runt i ett antal olika pyjamasbyxor med kjolen i armhålorna. Supersexy. Sen fick jag sätta på mig skygglapparna och springa snabbt snabbt ut ur Topshop innan det där j¤kla kreditkortet rymde upp ur väskan. Det har en tendens till att bli lite vilt i vissa affärer.
Självklart stoppade vi i godisbutiken. Lite plockfredagsgodis ska det vara iaf. Det och prövning av lustiga hattar och annat krams som är obligatoriskt vid Topshop besök..

image240,
Här i England måste du ha en buske i håret om du ska på bröllop. Steffi funderar på om det går att komma undan med en sån här? Nån som vet..? Inte för att vi ska på bröllop just nu, utan för framtida referens.

Dagens outfit
Lite lagom klyschigt sådär..

image241image242

Tess
Topp - Berschka
Kjol - American Aparell
Skärp - H&M
Skor - Office
Armband - från Sydafrika
Ullstrumbyxor - H&M (varma och sköna)

Steffi
Skjorta - Nyköpt från H&M
Ballerina - Stockholm Design, Trollskor
Klocka - DKNY
Jeans - Miss sixty

Nu tog vi "dagens" efter vi kom hem. Därför är vi båda trötta och illamående efter allt godiset. Borde ha lyssnat på det där mamma sa om godis och lördagar. Blää.

Kommentarer
Postat av: J

Hittade din blogg och måste säga att du verkar vara en toppentjej, ser bra ut och verkar riktigt skön och "bra" till personligheten. Till skillnad från många stureplanstjejer... Kanske är du den perfekta flickvännen? ;)

Sen en fråga, jag undrar hur lång du är?

Ha de toppen! xo

2008-02-16 @ 13:56:26
Postat av: J

Hittade din blogg och måste säga att du verkar vara en toppentjej, ser bra ut och verkar riktigt skön och "bra" till personligheten. Till skillnad från många stureplanstjejer... Kanske är du den perfekta flickvännen? ;)

Sen en fråga, jag undrar hur lång du är?

Ha de toppen! xo

2008-02-16 @ 13:56:37
Postat av: Tess

Hej J!
Tack för alla komplimanger. Jag blir helt generad!
Jag är 166 cm lång (..eller kort kanske man ska säga ;) )

kram
Tess

2008-02-16 @ 14:19:55
URL: http://evert.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0