I love my Dermalogica.



Jag passade på att beställa lite Dermalogica produkter från nätet. Det finns en del sidor som faktiskt har riktigt bra priser. Jag handlade från Beautyflash som är bra och snabba på att leverera.
Jag fyllde på min "Daily microfoliant" och tänkte även prova "Sheer moisture". Den har spf15 vilket jag tycker är jätteviktigt! Jag förstår inte varför inte alla crémer har solskydd?
Jag köpte den som inte har någon färg i sig eftersom jag har fått höra från make up artister att de flesta tinted mosturizers fakiskt är för rosa och passar väldigt få hudfärger.

Dermalogica är utan tvekan de mest använda produkterna på plåtningar och är de flesta make up artister är stora fans av märket. Jag älskar personligen deras "Multivitamin powerfirm" för ögon och läppar. Den är som silke.

Så chop chop! iväg till en dermalogica disk för en facemapping så du vet vilka produkter just din hud behöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0