Lazy Monday

jag och Steffi har haft en härlig dag i solen idag. Eftersom jag var ledig. Jo, igen...!

 Det var soligt som tusan, men inte särskilt varmt så vi var tvugna att bylsa på oss rejält när vi gick på vår promenad till Kings rd. 
Steffi söker ett jobb här i London, så vi har lämnat in CVs på lite olika ställen. Det kommer nog att bli riktigt bra tror jag.

Eftersom det var så kallt får ni 2 dagens. Vi måste ju vara noggranna, eller hur?

Ute
 image262image263

Inne..
image264image265

image266
Våren är häääär!!

Varför säger folk att vädret är så dåligt i London. Jag kan ju säga att det klår Sverige med hästlängder. Jag tror t.o.m att det regnar mindre. Det är bara ren BS!
Det är varmare, våren och sommaren är längre och vintern är mild.

Jag är svensk i hjärtat, men hyckleriet måste sluta!
Sverige är säkert bättre på annat.. godis t.ex!

Kommentarer
Postat av: Milla N.

Jag håller med om väderhycklerierna! Några helger sedan tillbringade jag en lördag sittandes på en uteservering i London endast iklädd kjol och kortärmat. När jag sedan återvände till Sthlm var det dunjacka som gällde.

Nej, tacka vet jag sol, nyutslagna vårblommor och en mild vinter utan snömodd och s*it.

//Milla N.

2008-02-19 @ 11:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0