Sthlmsparty!



Jag hade verkligen jättekul igår!
Vi körde först lite tacos och rödvinsvärmning hemma hos oss med ett gäng roliga vänner. Därefter begav sig hälften av oss till Laröj där vi mötte upp hela klubbisgänget och röjde skjortan av alla. Det är alltid lika kul när folk faktiskt släpper loss. Det händer inte på samma sätt i London. De är för noggranna om hur de ser ut utåt och vem som tittar och går mest ut för att networka. Trist!

Där träffade jag min läsare och nya kärlek Michelle. Hon är verkligen jättesnygg, gullig och snäll. Hon och hennes kompis Caroline hängde med oss under en stor del av kvällen.
De ska flytta till Paris alldeles snart. Jag är inte alls avis! Ni får gärna ta eurostaren över till London och hälsa på mig när ni vill! Jag blir så glad att jag har så gulliga läsare!

image275
Michelle med supersnyggt läppstift och nagellack. Go hot pink! (jag vill gärna veta vad färgen heter)

Efter Laroy fick vi skjuts upp till WR i en jättestor monsterbil. En hummer dvs. Varför heter det Hummer när den varken är röd eller går i vatten? I don´t get it!
Uppe på Whiteroom var det redan full kalabalik som vanligt. Massor med roliga och trevliga människor! Det roliga för mig är att jag inte se alla lika ofta längre, så då är det extra uppskattat när det väl händer.

Det var verkligen en lyckad kväll, om än något blöt sådan..

image276

Kvällens outfit

Body - American aparell
Kjol - Åhlens
Skor - Nya från Zara som jag blir jättelång i! YES!
Skärp - Beyond retro
Väska - Rellik
Örhängen - H&M i hamburg
Armband - Sydafrika och Miu miu

Kommentarer
Postat av: Michelle

Sötnos! Kul det var i lördags! Glöm inte att du får komma och hälsa på oss i Paris, anytime!

Haha, angående läppstiftet så är det köpt på en marknad i Marocko, och är egentligen grönt (men blir rosa när man sätter på det!) och försvinner inte på flera timmar! De kan sin sak, de där marockanerna..

Hoppas vi ses snart! pusss

2008-02-26 @ 11:52:56
URL: http://welcometomichelleworld.webblogg.se
Postat av: Jessica

Riktigt snygg outfit! :)
Gillar verkligen din blogg!

2008-03-04 @ 21:19:37
URL: http://jekkiish.blogg.se
Postat av: Tess

Hej Jessica!

Vad kul att du gillar bloggen och outfiten!

Kram

Tess

2008-03-05 @ 01:10:43
URL: http://evert.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0