Stuff

Hepp hepp, nu har jag kommit hem från gymet, tryckt i mig en stor sallad och ska packa för min helg i sverige.
Jag längtar som tusan!  Det jag inte längtar till är att bara sova 2-3 timmar imorgon natt. Jag kommer att vara en riktig tröttis på fredagskvällen. Ingen utgång då tyvärr.

Imorgon jobbar jag för Stuff magazine. Jag har tackat nej till dem flera ggr, men de har höjt priset varje gång så nu var jag till slut tvungen att göra jobbet. Bokaren blir argare och argare varje gång jag säger nej. Jag måste göra det nu även fast jag kanske inte känner att det är min starkaste sida.

Stuff är för er som inte vet en killpryltidning. De har en massa tjejer i bikinis som håller i olika elektriska saker.
Ja, killars dröm. Jag tror t.o.m att de skriver om fotboll och bilar. Vad mer kan en karl tänka på? Öl kanske?

Vanligtvis brukar denna sorten av tidningar boka glamoubruttor, men Stuff använder bara riktiga modeller från bra agenturer. De flesta av mina vänner har gjort Stuff, men jag vet ändå inte om jag är så bekväm med det.
Visst jag gjorde Café i höstas, men det känns lite annorlunda.
Men det är agenturen som bestämmer i slutändan så jag får väl gilla läget..

Jag tänker att vara stenhård och jättebestämd, Det blir inga rumpputar poser för mig iaf!!

jag har hört att de jobbar med en riktigt bra fotograf, så alltid något. De har ju trots allt jobbat med J.Lo, Ivanka Trump och Tyra Banks.



Direkt efter jobbet får jag iallafall sätta mig på flyget hem till kära sverige!
2 timmars sömn och sen taxi kl 05.00 för att påbörja min färd ut till Sandhamn för mitt jobb. Sen blir det relaxa och slappa hela helgen! Jippiii!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0