Back to work..

Som ni kanske har märkt så har jag inte bloggat på ett par dagar. Jag har åkt tillbaka till London och ska jobba litegrann som man måste göra..(säger mamma iaf)
Det känns sjukt skönt att komma hem och sova i min egna säng och ha HELA min garderob till förfogande. Men det är sjukt trist att lämna pojkvännen och vännerna. Bra att lämna kylan, dåligt att lämna snön..osv

Imorgon har jag ett jobb. Skönt sätt att starta nya året!



Kommer ni ihåg Kittyböckerna som de flesta av oss läste när vi var små knoddar? Jag ÄR Kitty.. eller iallafall på alla de nya framsidorna.
Det blir en hel massa omslag som ska plåtas och vi gör 3 per dag/1 gång i månaden. Jag har gjort en redan och fick stå med samuraijsvärd och grejer. Jag kände mig riktigt tuff! Får se vad för kuliga grejer Kitty har för sig imorgon..

Jag hann springa ett varv igår med pojkvännen, Siri och hennes pojkvän Peter samt hennes småsyskon varav lillebror fyllde 18! Inte illa att köra stures då, även fast de yngre inte fick komma in på V..

image90

Hej då Sverige, jag saknar er redan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0