Im a russin!

Haha, jag fick jacuzzi jobbet så dagen idag har spenderats i en varm, skön och bubblande lyxpool. Inte illa att få betalt för det..även fast jag såg ut som en russintant på vägen hem.
Jag hann även med ett par castingar efter och en av dem är en resa till Karibien. Jag vill ha det jobbet, ja!

Det kommer antagligen att bli New York för mig i Mars, det ska bli sååååå kul att komma dit igen. Shoppa lite..eller mycket. Dollarn är på min sida.. Måste bara fixa allt med boende och agenturer hit och dit. Man vet ju aldrig hur det blir, jag kom t.ex. aldrig iväg till Kapstaden innan jul. Men New York känns MYCKET lockande. Jag är med agenturen XS Models där. Och nej, de är inte bara för små tjejer, jag är den enda lilla plutten de har.. ;)

image103
J Dauphin patent klänning från shopaholic.se.. 50% på allt nu..skynda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0