Im on sale..

Jag älskar snö!

Jag blev himlans överraskad när jag vaknade tidigt av mig själv och såg att det var snö ute. Äntligen! Det var precis på håret, eftersom jag åker hem till London på söndag. Och där lär man ju bara få se fulla engelsmän och ingen härlig, vit, fluffig, fin snö!

Jag blev direkt inspirerad och pulsade mig ner på mellandagsrean.

Jag bjuder faktiskt på en dagens outfit även idag, se så generös jag har gått och blivit!

image60

Svart stickad tröjklänning med silkesärmar och muddar från Marc Jacobs
Mössa
från Indiska
Mina åh så varma och fina Tecnica stövlar
Väska från Balenciaga
Jättefint silverarmband som jag fick från kusin Caroline i födelsedagspresent 
Ullstrumpbyxor från H&M

Det där ska ni veta att det är ull som gäller närmast huden! Bomull kyler.. tänk på det när ni köper tights.

Jag sprang förbi Mrs H en snabbis och hittade den här underbara Sonia Rykiel tröjklänningen. Den var nedsatt med 70% inte illa!!

image61

Drylake vs. Establish har de jättesnygga och praktiska James Perse linnen. Perfekt grej att handla på rean, speciellt när du får 50% på dem. Så ett svart sånt blev det.

Jag kollade även in på en massa andra butiker men  jag tycker att 30% är lite snålt. Det blir inget riktigt fynd om det inte är en wowkänsla. Kanske om man har spanat på plagget innan, men jag har inte riktigt varit ute och rekat innan tyvärr.
Däremot så hittade jag en jättefin blå vippkjol på Urban outfitters! Den är lite lite stor, men jag ska sy dit två rosa sidenband att knyta i ryggen så blir den lite mer originell också. Jag hittade även ett sött rosa hårband med en rosett på att ha hemma när jag fixar runt..

image62
Nu får ni se mina julklappslakan också, fina va? Lite Missonish..

Jag är lite sur över att NK först börjar sin rea efter att jag har åkt, här har man missat Harrodsrean och så får jag inte ens gå på NKs *hmpf*.

Jag tror jag sparar mig till jag kommer tillbaka till London. Jag hittade ett par Miu miu skor för £100 och två st La Perla Nattlinnen för £40/st på Harrodsrean förra året!


Kommentarer
Postat av: Milla

Hur länge brukar Harrods-rean hålla i sig? Själv återvänder jag till London om en vecka och hoppas hinna med några fynd!

//Milla

2008-01-04 @ 17:06:51
Postat av: Tess

Harrods rean brukar hålla i sig tills allt är sålt som de vill sälja. Jag har för mig att jag handlade även i sutet av januari förra året, men det bästa går ju den fösta veckan tyvärr. Du bör ta en titt när du kommer dit. Speciellt om du har udda storlekar!

2008-01-04 @ 23:45:45
URL: http://evert.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0