January blues..

Jag var på en casting idag för utomhuspooler. 2 dagar i bikini efter jul. Det är inte snällt!

Var tvungen att dämpa ångesten genom att springa ner på gymmet och simma lite.
Nu är det så att mitt gym är befolkat av mestadels män. Vilket säkert är jättekul om man är en 50 årig kärring, men jag börjar bli lite trött. Än en gång ber en 40-nånting kille mig att visa honom hur Jacuzzin funkar. Trots att det är sååå många killar som står närmare som han kan fråga.
Jag surnade till och sa "sorry, im not a part of the facilitys, im a member". Då hade han mage att se förvånad ut. När ska killar/gubbar fatta att man vill vara fred när man tränar eller relaxar och att de inte har en chans bara för att de har sprungit 30 minuter på ett löpband och känner sig som hulken. 

Jag har bestämt mig att bli jätteduktig på att gå till gymmet och äta bra och allt som man ska göra. Vi får se hur länge det håller.. ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0