Lördag

Nu ska jag vara hur duktig som helst och springa ner till gymmet igen. Jag borde ha en guldstjärna för jag har gått 3-4 dagar i veckan ända sen jag kom hem. Mycket stolt!
Sen att det bara är att ta hissen ner och gå två steg för mig att komma dit kan ju ha lite med saken att göra.

Jag sitter här och gör peeling, naglarna, en massa kletiga ansiktsmasker och hårinpackningen ska på i bastun senare. Jag måste preppa lite för Mallis imorgon. Jag tänker ta med mig datorn så förhoppningsvis så har mitt hotell internet och jag kan blogga därifrån. Annars letar jag upp ett internetcafé! Inget ska få hindra mig från att uppdatera Evert!

Harrods har sin slutrea idag. Jag hade gått om jag inte hade en massa annat att stå i. Det kommer garanterat att finnas en hel del fynd! Om du är i Londres, skynda fynda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0