Nyår!


image56

Pust! Så var den kvällen över. Det går sjukt fort, gör det inte?

Efter alla ansiktsmasker, hårrullar, glitterlotions, lösfransar, peelingscrubbar, hårinpackningar, nagelmålningar, brun utan sol, fixande, trixande och en herrans massa make up så var man äntligen kittad och klar att gå..
Jag spenderade 4 h och brände en tusenlapp på skönhetsprodukter!! Jag säger som Dolly Parton
"its expensive to look this cheap"

image58

Min klänning är champagnefärgad med band i ryggen och kommer från Rare. Jag hittade den för ca 3 månader sedan. Det är bra med framförhållning i dessa lägen..
Jag har på mig ett s.k Sienna Miller hårband, även det har jag sutti och hållt på ett par månader. Det är sjukt svårt att hitta en i sin egen hårfärg.
Ringen är från Aldo, halsbandet från Monroe
Väskan är en svart kuvertväska från DKNY 
Och på fötterna bär jag mina älskade Chloé skor..

image57

Vi spenderade vår nyår på smokingmiddag på Arnoldshuset. Ovanför spybar om du inte vet vet. Vi var där förra året med och det är verkligen en perfekt lokal om man är runt 50 pers, rekommenderas! Alla var fulla och glada och vi hade verkligen superkul.

Sen kom Whiteroombussen och rullade upp oss till klubben och alla blev ännu fullare och ännu gladare.

Kvällen kan summeras i en massa snygga brudar i snygga klänningar, en massa heta killar i ..samma som de hade förra året, ett blodigt ögonbryn på pojkvännen pga full flickvän som trodde att man kan lyfta full pojkvän i hans hängslen, det eviga bråket med taxichaufförer som ändrar taxan halvvägs hem, ett fall på rumpan väl hemma samt en pojkvän som fortfarande ligger och sover kl 17.00!

Bra kväll helt enkelt!

GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR EVERT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0