Nyårslöfte

Dax för ett nyårslöfte kanske?



De flesta verkar lova att städa, spara, inte dricka, sluta röka, äta bättre, börja träna, använda solskyddsfaktor och hitta en karl.


Jag lovar att:
  1. Yoga mer , jag vill bli vig som en ål..
  2. Äta nyttigare när jag är i sverige, pizza är inte riktig mat, men ååå så gott. Den engelska pizzan smakar bajs!
  3. Bara dricka 2or på krogen. Så jag slipper bakisångest..
  4. Umgås mer med mina vänner.
  5. Vara supergullig mot min pojkvän hela tiden. Nästan.. förutom när jag har Pms..eller är sur..eller..
  6. Ringa min familj oftare.
  7. Städa oftare..usch! diskhandskar är ingen cool look..
  8. Hitta mer fynd och coola kläder. Men inte göra av med för mycket pengar!
  9. Göra en ansiktbehandling minst varannan månad. Det ska man.. och vill man :D
  10. Vara gladare, snällare, snyggare , roligare, jobba hårdare och bara vara bättre på alla sätt och vis..

Tror ni jag klarar det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0