Shopaholic

Jag är så superdupershoppingsugen! Jag gör allt för att hålla mig från att åka in till stan med kreditkortet i högsta hugg.
Problemet med att stanna hemma är online shopping.. jag vill ha ALLT! Vårtrenderna drar mig till net-a-porter. com, topshop.com, asos.com och såklart Ebay! 

Topshop:  £60             £30            £16


Asos:          £38                     £60                 £35               
        
         
Ebay:  Missoni dress, just nu £24.23   Pucci silk scarf, just nu £23.99     Bow knitted dress, just nu: £14.99

Hur ska jag kunna hålla mig, jag måste nog ställa upp datorn på ett skåp och gömma alla stolar i hela lägenheten..

Kommentarer
Postat av: maria

Jättemkt fint :)

2008-01-19 @ 16:35:55
URL: http://marialundqvist.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0