Sorry..

image178

..att jag inte uppdaterade i går. Hotellet påstår att de har trådlöst internet på rummet, men ingen verkar kunna koppla upp sig. Så jag har på pin kiv satt mig i hotelreceptionen ivägen för alla andra idag. Moahahahaha!
Det är ett fyrstjärnigt hotell och jag har fått det största rummet av någon anledning, jag som är minst!

Det var tidig tidig morgon imorse. De är ungefär 15 grader här i skuggan, men när solen ligger på blir det riktigt varmt.
Jag har idag kört en Aston Martin, även fast jag inte har körkort! Jag förstår inte att de vågade..
Det var visserligen inte så svårt för allt handlade bara om att trycka på knappar. Piece of cake!
Vi har plåtat uppe i bergen, nere på strandpromenaden och vid en återvinnings fabrik(!?) De tyckte tydligen att det var grafiskt..

Jag plåtar i en pärlvit Db9 Vaolento och Phil i en mörkgrå.
Nu ska vi springa iväg på middag.. mer paella om jag får bestämma ;)

Kraam på er

   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0