Today..another day..

Idag har jag städat, och känner mig inte det minsta fashionabel..

kul när jag fattade att alla "de där syrullarna som ligger runt i lägenheten, vad ska du ha dem till", faktiskt var mina hårvärmerullar jag anväde inför nyår. Haha! Killar är roliga!

Jag blev också sjukt arg på honom när jag hittade mina fina svarta chloéskor nedslängda från hyllan de så fint stod på och med en stege ovanpå en av dem!! Arrrrrrrrgg!!
Han borde passa sig efter att på min födelsedag spillt öl på min Dolce & Gabbana kjol, så att den blev nästan helt förstörd och en stackars kemtvätt fick kema den 3 ggr innan den blev något sånär..

We love and hate them at the same time!

Men jag börjar undra om han känner sig utkonkurrerad i uppmärksamhet av min garderob. Lite svartsjuka kanske?

Idag får ni tillochmed en "dagens outfit", bara för att den är så varm o gossig. Perfekt när man är sjukis som jag. Jag har gått och dragit på mig lungiflammation eller nåt liknande. Det går ju ALDRIG bort!! *snyft*

image59

Mössa med paljetter från NK
Grå klänning med puffärmar från H&M
Tecnica pälsstövlarna som är såååå varma!

Som ni ser så står skurhinken kvar bakom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0