Underliga saker..

Varför finns det så mycket fula konstiga människor i London? Det är helt sjukt.

Börjar med att jag kliver på bussen och känner en skum lukt. Alla sitter och håller för näsan utom en man som se helt normal ut..förutom att han pratar för sig själv och har stora bruna fläckar på hela sin skjorta. Av lukten att döma tror jag att det var vinäger. Hur fick han så mycket vinäger på sig och varför ska alla i hela bussen behöva lida för det?
 
När jag väl är på Kings road och slinker in på Pret-a-manger för lite soppa och morotsjuice, sätter sig en tant ner brevid mig, och försöker äta sin mat med sugrör! Precis vad jag ville se när jag äter. Usch!

Därefter begav jag mig till Paperchase för att köpa en kalender. Samma sak där, konstig lukt bakom en av hyllorna. Ut bakom några pärmar tittar en jätteglad tandlös liten gubbe, som stinker såklart. Han springer runt och klappar på allt som är färgglatt i hela butiken. Suck!

Vart kommer de ifrån och varför förföljer de mig?

Jag vet att man ska tycka synd om dem, men när det blir så att ens egen vardag verkligen blir störd så kan man bli en smula irriterad.

image95

En annan sak som är lite snuskig som jag inte tror att många vet är att när modeller är på castingar för underkläder eller bikini, så brukar det oftast endast finnas 2-6 set av kundens vara att pröva. D.v.s. alla tjejer får pröva samma trosor! USCH! Som tur är har jag alltid ett par hudfärgade string i väskan som jag kan ha under så jag klarar mig fint. Men tänk på vilka små mysiga baciller eller kanske även små djur de andra flickorna måste dela.. snusk!

jaja, nu har jag klagat klart. Jag köpte äntligen en kalender och hittade samtidigt ett kamerafodral. Eller rättare sagt en liten plånbok, men den är perfekt storlek för min nya fina kamera!

Jag kom på att jag var likblek när jag stod brevid en kompis, som varit i indien, när vi prövade underkläder på en John Lewis casting. Så jag sprang iväg och solade.

image97

Jag har en liten fråga.. finns det ståsolarium i Stockholm? Nån som vet? Jag somnar jämt i de man ligger ner och slår huvudet i taket när jag vaknar. Plus att det är inte så hett med två vita fläckar på skulderbladen.
I ståsolarierna här kliver man in i en liten kapsel och så dansar man fjantiga danser och sjunger för sig själv och pling efter 6 minuter är man färdigstekt!
Mycket bättre tycker jag!

Nu ska jag och Nathan leka "gissa vilken smak det är" med en massa Jellybellys.. * mums*
bara jag inte får Rootbeer eller Dr Pepper..

image96


Kommentarer
Postat av: sgf

japp, finns ute i vällingby :P

2008-01-09 @ 18:09:35
Postat av: Katarina

Det finns en väldigt bra och effektivt ståsolarie i hornstull på ett ställe som heter Apollo sol.
www.apollosol.se

Rekommenderas varmt.....

2008-04-08 @ 16:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0