Babbel..

Nu har man sovit 12 timmar, ätit frulle och sovit 2 timmar till!

Känner mig ganska pigg nu måste jag säga. Min tandvärk har nästan helt gått över! Jag behövde inte gå till doktorn trots allt, jätteskönt!

Så vad gör man när man måste stanna hemma och vila upp sig?

 Jag vet inte, jag blir super rastlös. Jag har varit på Hudsons 2 gg och de lär bli minst ett besök till och kanske en tur till M&S.

Jag har sorterat alla mina Ituneslåtar. Ja, det tog ett par timmar.

Jag har städat lägenheten så att den skiner. Men nu tusan kan jag inte komma på så mycket mer.

Solen håller på att gå ner så jag kan inte sitta och surfa på balkongen länge till heller.

 Aaaarg, jag är nog jordens mest rastlösa männsika. Jag kan ju liksom  inte gå ut och supa direkt heller.

What to doooooo??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0