Hair..

  

Egentligen så är tanken på att ha nån annan människas avlagda hår super yucky. Men jag fick iaf en hel massa extentions
inlimmade i huvudet för Sunsilkreklamfilmen. Jag kan ju erkänna att man blir ganska frestad att behålla dem ett tag.

Men eftersom jag var lite orolig över hur jag skulle få ut dem så hoppade jag ner i ett bad och började pilla loss limmet så fort jag kom hem. Det tog 1 1/2 h!! Jag såg ut som ett russin när jag var klar.



Håret kanske inte så såå mycket tjockare ut på bilderna där uppe, men när ni kollar på denna så försår ni nog.

Reklamfilmen kommer att bli apcool iallafall!

Kommentarer
Postat av: Anya

Ihh man ska aldrig, aldrig ta ut extensions själv :S

ska bli kul o se dig i reklamfilmen om vi får en titt via youtube eller något (om den inte kommer visas i sverige då)

När låser du bloggen?

2008-07-12 @ 11:27:07
URL: http://anya.webblogg.se/
Postat av: Tess

Haha, jo jag förstod det. Det var superkrångligt. Men jag jobbade idag för en annan grej, så jag var tvungen att bli av med dem. Som tur är hade de bara limmat några små duttar här och var, eftersom det bara var för en dag.



Reklamfilmen är för sydamerika, men den kommer nog att finnas på youtube om några veckor. :D



Jag kommer att låsa bloggen ikväll. Vill bara vara säker på att alla har fått lösenordet och användarnamnet först.



Kram Tess



2008-07-12 @ 17:23:31
URL: http://evert.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0