Sova i min säng, NU!

http://www.lastnightsparty.com/separatelives/slides/DB_1407.html

Gud idag har jag både gjort voice recordings och filmat hela dagen till kl 22.30! Det är en låång dag. som tur är får jag taxi hela tiden, så det gör det hela mycket skönare. Alla i teamet jag jobbar med är så himla härliga, jag tror att jag kommer att behålla kontakte med flera av dem efter det här jobbet är slut.

Pojkvänner har tyvärr hunnit somna innan jag kom hem, så det blev inget mysigt godnattsamtal :( Vi som ALLTID pratar på kvällen. Buhuu! Nu ska jag krypa ner i min säng, jag är död! och taxin kommer 07.15 imorgon.


Förlåt för de korta och få inläggen, men den här veckan kommer att bli lite hektisk.

Jag lovar att bli bättre nästa vecka :D
 

Nattinuffs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0