Tjalåå!

Hej gullungar!

Nu är jag hemma igen efter en 13 h dag. Men roligt har det varit! Första filmdagen och jag överlede!
Mina motspelare är bäst i världen, de är så himla härliga och roliga. Min kompis Kalli spelar min bästis, det kan inte bli mycket bättre än så!

Jag har köpt en kina och mumsar lite på den och sen ska jag sussa för jag ska upp tidigt och göra voiceovers innan vi börjar filma igen. De har varnta att vi nog kommer att jobba till 22.30 imorgon. Så jag gör nog bäst i att hoppa ner i sängen!

Puss på er!


Pojkvännen klagade att mina fötter inte såg tillräckligt fina ut på förr bilden. Hur skulle dina fötter se ut efter att de har tagit bort 14 lager nagellack i olika färger från tånaglarna? Hoppas han tycker att de är lite "sötare" nu.


Min kina!



Kommentarer
Postat av: hanna

låter som allt går bra :D

2008-07-14 @ 23:57:04
Postat av: Kristian

De är jättesöta älsklingen!



Sov gott!

2008-07-15 @ 02:17:10
Postat av: Anonym

De är jättesöta älsklingen!



Sov gott!

2008-07-15 @ 02:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0