Cribs..


Jag tänkte visa er hur jag har det här i London. Eftersom man hyr halft möblerat här har man inte så mycket val med inredningen. Så jag har gått för lite mer romantiskt plottrigt än vitt och stilrent.
Men lägenheten har 2 stora sovrum, 2 badrum, ett bra vardagsrum och hyffsat stort, halvt openplan kök. Och så får vi inte glömma balkongen..



Sovrummet ser lite mörkt ut på bilderna eftersom solen lyser genom fönstret. Men här sover jag och mina kläder gott! Sängen har en massa lådor inbyggda och där bor större delen av min 66 skor tunga samling.
 

Favoriter i sovrummet inkluderar min söta taklampa med lila stenar, smyckesdockan och spegeln som ni säkert känner igen.


Och så min inspirationstavla såklart!


Vardagsrummet ser även det lite mörkt ut på fotot, men det är ljust som tusan. Ursäkta tvätten (Nathans)


Favoriter där är alla mina bilder, böcker och tidningar i bokhyllan och min rosa DVD spelare.


Badrummet är lagom stort och fullproppat med Redken balsam, Aveda tvålar och allt annat en tjej behöver.
Ja, jag BADAR varje dag. Jag gav Nathan rummet med dusch nämligen.


Min älskade älskade balkong och mina essenciella redskap- Den gamla Dell datorn och Prada Mobilen.


Inget Cribs utan kik i kylen. Dagen efter Taconight!

Kommentarer
Postat av: Hanna

vad fint du hade det :)

vart någonstans i London bor du ?

2008-06-14 @ 14:41:21
Postat av: Anonym

Vad fint du bor! Var i London bor du? Och vart är din pojkvän från? :)

2008-06-14 @ 17:24:54
Postat av: Katrin

hehe det var jag som fråga!

2008-06-14 @ 17:25:41
URL: http://katrinkaroliina.blogg.se/
Postat av: Lina

Vad fint. Vilken del av London bor du i?

2008-06-14 @ 18:01:42
URL: http://liihna.webblogg.se/
Postat av: Lina

Vad fint. Vilken del av London bor du i?

2008-06-14 @ 18:01:42
URL: http://liihna.webblogg.se/
Postat av: Lilly

Så fint,men vad får du betala?

Jag letar efter boende,men ack så svårt i London!!!!

2008-06-15 @ 08:23:42
Postat av: Malin

Har följt din blogg ett tag och jag gillar den! Det är kul när du delar med dig av tips och annat smått o gott, gillade speciellt ebay-guiden, sånt uppskattas! :) Kram

2008-06-15 @ 14:23:08
URL: http://killmyshades.blogspot.com
Postat av: Milla N.

Jättetrevlig och fräsch lägenhet, gillar verkligen husen i det där området, det händer att jag tar mina promenader runt Battersea & Wandsworth.



Själv huserar jag på andra sidan floden, i ett betydligt äldre hus och jag blir lite avis när jag ser era fina och fräscha trä(?)golv...



//Milla N.

2008-06-16 @ 14:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0